A- A A+
«Есіл ауданының мемлекеттік архиві» КММ «Есіл ауданының мемлекеттік архиві» КММ
Есіл ауданының мемлекеттік архивінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын ішкі бақылау бойынша 2017 жылғы қыркүйек жұмысы туралы есеп

2-қосымша

№ р/с Атқарылып жатқан шаралар Саны
1. Жүргізілген бақылау іс-шараларының саны, барлығы, олардың ішінде:(1.1+1.2)  
1.1. бақылау іс-шараларының бекітілген жылдық жоспарына сәйкес  
1.2. мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы мониторингінің нәтижелері бойынша  
2. Бақылау іс-шаралары объектілерінің саны, барлығы, олардың ішінде:(2.1+2.2+2.3+2.4)  
2.1. жергілікті атқарушы органдар  
2.2. ведомстволық бағынысты ұйымдар  
2.3. Қазақстан Республикасының заң намасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін жеке тұлғалар  
2.4. Қазақстан Республикасының заң намасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін заңды тұлғалар (мемлекеттік органдар немесе ведомстволық бағынысты ұйымдар болып табылмайтын)  
3. Анықталған бұзушылықтардың саны, барлығы, олардың ішінде: (3.1+3.2+3.3+3.4+3.5)  
3.1. мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімінің бұзылу фактілері  
3.2. мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделген құжаттардың толықтоптамасы болмаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету фактілері  
3.3. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделмеген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту фактілері  
3.4. мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделмеген құжаттарды талап ету фактілері  
3.5. мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы заң наманың өзге де талаптарының бұзылу фактілері  
4. Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтардың саны  
5. Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны  
6. Бақыла уіс-шаралары барысында анықталған шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылуының саны  
7. Бақыла уіс-шараларының қорытындысы бойынша қабылданған тәртіптік жазалардың саны, барлығы, олардың ішінде:(7.1+7.2+7.3+7.4+7.5+7.6)  
7.1. ескерту  
7.2. сөгіс  
7.3. қатаң сөгіс  
7.4. қызметке толық сәйкес еместігі туралы ескерту  
7.5. лауазымын төмендету  
7.6. атқаратын лауазымынан босату  
8. Тәртіптік жауап кершілікке тартылған адамдардың саны, барлығы, олардың ішінде: (8.1+8.2+8.3)  
8.1. мемлекеттік органның қызметкерлері  
8.2. ведомствоға бағынысты ұйымдардың қызметкерлері  
8.3. өзге адамдар  
9. Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша әзірленген ұсыныстардың саны, барлығы, олардың ішінде: (9.1+9.2)  
9.1. орындалған  
9.2. орындалмаған  
10. Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы, оның ішінде: (10.1+10.2+10.3)  
10.1. көрсетілетін қызметтерді берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) мерзімдерін бұзып көрсеткен қағаз түріндег імемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
10.2. Мемлекеттік корпорация арқылы мерзімдерін бұзып көрсеткен мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
10.3. электронды түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіптүскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде: (11.1+11.2)  
11.1 көрсетілетін қызметті беруші қағаз түрінде (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) көрсететін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:  
  Мемлекеттіккөрсетілетінқызметтіңатауы  
11.2 электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіптүскен шағым көздері: (12.1+12.2+12.3+12.4+12.5+12.6+12.7)  
12.1 жеке тұлғалардан  
12.2 мемлекеттік органдардан  
12.3 заңды тұлғалардан  
12.4 мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның тапсырмалары  
12.5 облыс әкімінен  
12.6 бұқ аралық ақпарат құралдарынан  
12.7 басқада көздерден  
13. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны, барлығы, оның ішінде: (13.1+13.2)  
13.1 көрсетілетін қызметті берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетіндерді қоспағанда) қағаз түрінде көрсететін мемлекеттік қызметтер  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
13.2 электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:  
  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы  
14. Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушының бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтар саны  
15. Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны  
16. Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндірме іс-шараларының саны  
16.1 Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасының мәселелері бойынша семинар-кеңестер, «дөңгелек үстелдер», брифингілер, конференциялар өткізілді 1
16.2 Мемлекеттік орган (ведомстволық бағынысты ұйым) қызметкерінің мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша БАҚ-тарда сөз сөйлеулері (16.2.1+16.2.2+16.2.3)  
16.2.1 теледидарда  
16.2.2 радиода  
16.2.3 газеттерде және басқа да мерзімдік басылымдарда  
17. Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша түсініктеме беру іс-шараларымен халықты қамту 15
18. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен адамдардың саны  

Архив директоры Д. Жүсiпбеков

Орын.Андрияшина Н.С.

тел.8(71647)21-9-61


Парақтағы соңғы өзгерістер:: 03.10.2017 17:11

egov.kz - мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

egovҚазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі
@2024 «Есіл ауданының мемлекеттік архиві» КММ
Яндекс.Метрика
Сопровождение сайта: «Компания ИНТЕГРО»